Leva livet(?)


Det beror på hur man definierar det faktiskt, många säger att vi som satsar på plugget inte har något liv o att vi kmr kasta bort vår ungdom. Vad vet du?

Jag umgås med nytt folk och mina amigos, dessutom gör jag MASSA roliga saker varje dag. Vadå kasta bort min ungdom, menar ni att jag ska supa mig full varje kväll eller? Nej, såhär fungerar det. Alla har olika hobbies, tyvärr gillar man inte att göra saker som folk tycker att man ska göra. Man gör det man vill göra, man ska inte känna sig skyldig för att göra något man inte tycker om, förstår ni?

Tänkte bara skriva lite om vad jag tycker kring detta, eftersom det är så jävla många som snackar om detta hela tiden. Vi som satsar hårt på plugget kommer få ett mkt bättre liv och kunna njuta av livet utan problem. Så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0