Mjaaaaau



Såg Simon på bussen idag, första gången på 10 år. Vi har haft en ganska slapp dag faktiskt, förutom att vi fick reda på att vi ska ha eng nationella speaking imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
På hemspråkslektionen var det lika roligt som alltid, läraren e slapp som fan! Lisa gjorde självklart alla läxor(som alltid^^), jag gjorde det muntligt(not)...


Senare mötte vi Bina&Ani, som vanligt gör dom roliga saker.....som att snacka med en fullis på bussen!

B:
- Tycker du att jag är smal idag?
Fullis:
- NEJ och jag gav dig ett ärligt svar(bara fullisar är ärliga sa han dessutom)
Sen sa vi att Binas ehrm "fästman" har blivit dödad av nån flygplan och att hennes barn e hemma. Ani sa dessutom att hon var kär i fullisen.....

På slutet av konversationen:
Fullis:
- Jag skulle kunna ta hand om dig, men jag är för GAMMAL för dig!

Och så bad han Ani att hjälpa Bina att hitta en trevlig man hahah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0