Tors


Kappahl släpper en jeanskollektion! 



Måste göra enkäten(som skulle göras för 1 vecka sen), annars kommer Bear att skälla på mig eller inte. Det var betydligt kallare idag, fy! Hittade inte min beige kappa, så var tvungen att springa runt med skinnjackan idag med. Torsdagar är härliga måste jag säga, 2 lektioner+sovmorgon!

Nästa vecka blir det ganska stressigt, måste förbereda lite inför 2 redovisningar(eng och sv right?). Måste packa och förbereda inför högskoleprovet, hmmmmm vad mer....jojo vi har fysikprov veckan efter+sv nationella. Det vanliga livet börjar igen som sagt.

Min favorit låt just nu: Soulja Boy ft Sammie - Kiss me thru the phone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0