Tisdag

Hejhej!

Idag höll jag och nåra till svtal efter mattelektionen, det gick väl la bra. Fick improvisera halva talet typ, för det e då man inte behöver kolla på pappret right? :) Men dom andra var superbra (Y), speciellt Dennis hahah...ledaren.


Jag och Bara handlade lite öh "fika" till imorgon!!!!!

Imorgon bitti har vi sv np skriftligt i 5 timmar, kul att kunna göra prov med datorn! YEeesh men idag på dansen var det rätt kul, vi fick komma på 1 åtta och 1 fyra(ni dansare fattar vad jag menar).  Fysiktajm nu, prov om
3 dagar eller något.......bra att du fick bra betyg på fysikprovet SEBBE!!!!!!! :D

HEJSVEJS

Kommentarer
Postat av: Sebila

Haha...man tackar! Nu hoppas jag att det går bra för dig mé!!

2009-03-31 @ 23:12:32
URL: http://islifeeasysomeway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0