Studiedag


ACNE!

Y
o, vi har studiedag imorgon. Därför måste jag hänga med Måns&co till stigscenter, eftersom de vill äta sushi. ÅÅÅH jag orkar inte vakna 9 imorgon bittiiiiiiiii, det känns såå meningslöst men ändå inte.
Fan måste öva på gamla högskoleprov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEN JAG ORKAR INTE, det är så jävla många delprov att det inte e sant. Från 8-16, ja ni ser rätt. På lunchen blir det nog mcdonalds för min del(glad).

1 April flyttar jag också, höhö nej jag har inte packat ett enda skit. Hmm orkar jag inte ta med alla kläder dit så får jag väl slänga det mesta......ångest. Väskorna ocksåååååå.......ångest^2.

Sover nu, Zzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0