Mulberry bayswater


ÅÅÅÅH såg en mulberry bayswater kopia idag, vet inte om jag ska köpa den lr inte.....

Fan va jobbigt det e o flytta, man måste städa och plocka fram sina gamla kläder som skall slängas. ORKAR inte, den här månaden blir lite stressé.....vet inte vart jag ska börja.
Ska börja läsa män som hatar kvinnor, den e så tjock. Måste läsa ut New moon först, men det kommer jäkligt långt tid eftersom jag läser typ 2 sidor per dag av boken.

På söndag blir det lite work, hoppas att det rullar in lite pengar....jag känner mig otroligt pank, även om jag inte har slösat allt än. Såhär ser det ut nästa vecka:

Måndag: Hemspråksprov del 2
Tisdag: Matteprov, eng glosförhör(var det mån lr tis?)
Onsdag: Kemiprov kap 8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0