Mountain



BLABLABLA får skäll för allt, slänger mina kläder överallt. Lycka till mig när vi ska flytta, vet inte ens hur jag ska bära kläderna dit. Som sagt ju större garderober man får desto mer kläder köper man, tillslut kommer det bli ett helt berg.

Morsan skäller alltid på mig pga att mina kläder inte är strykna och ligger fint i skåpen, men vadå tänk om jag hittar kläderna bäst när det e stökigt?(det e faktiskt sant)
Stryka kläder? HAHA roligt, så fin vill jag inte se ut. Skrynkligt = fashion (Y). Duktig jag e, har ätit på bamba i hela veckan typ. Inget pizzaätande alls =)

Cia0!

METG saknar metoder mot mobbning, det har skett några gånger i skolan utan att någon lärare har brytt sig. Vi har trakasserat frog så många gånger, hon skrek Björn när han stod där. Han kollade på oss med ett stort frågetecken och försvann.
Andra gången sa hon till Åsa att säga åt oss, hon sa "det e väl mysigt?" och gav oss ett stort leende. Tredje gången säger hon det till Kenny, han bara fortsätte prata om något helt annat. Och Fredrik bara flinar åt det =)
Där ser ni!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahah! typsikt våra lärare måste jag säga ;)

2009-03-19 @ 23:05:03
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Frances

aha ska ni flytta till en större lägenhet eller?

2009-03-20 @ 00:47:36
URL: http://forensicfrances.blogg.se/
Postat av: Kebabbzziiic 424

KALLA MIG INTE FROG

2009-03-20 @ 19:48:11
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0