Grattis Carro, Lisa & Lulle på 18 års dagen!

Hellow!


Lulle fick cola och godis av Obalan&co, ja vad tror ni en sockerberoende människa anrs vill ha? :)

På kriminaltekniken fick vi reda på våra blodgrupper, asså FATTA hur ONT det gjorde när Anna skulle sticka på mitt finger med sån grej. Sen var det bara å pressa ut allt blod som fanns i fingret höhö det var inte alls kul. Men jag fick iaf reda på att min blodgrupp var O+, det vanligaste alltså =)

Project runway börjar idag, YEEEEEEES! Mitt favvoprogram, juste idag hade vi hemspråksprov och ni förstår...jag har ju inte varit där på nästan måndag, känns lite konstigt o ha prov direkt sådär bara. Men Erik var som vanligt lika hög och drog massa sexskämt framför läraren, men ah hon börjar bli van vid såna konstigheter nu =)


Ska skriva labbrapport som ska lämnas in imorgon, och plugga in eng glosorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAMP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0