Bikbok release



Det blir mingelkväll för min del ikväll med den största bögen Aneta, men det blir nog kul. Vi anmälde oss igår kväll och ändå fick vi komma! Hon har kanske inte så många läsare från göteborg trots allt?

Idag hade vi 2 lektioner+en föreläsning med en läkare, det var ganska kul...vi fick komma på vad det var för sjukdomar på olika patienter, ja ni fattar. Justeja vi köpte en chokladbit till Bear, det stod Pi.....något och så täckte vi det med tidningspapper så att det stod Pi på den. Det är pi-afton idag, ja ni vet pi=3,141592.......


Vet ni vad.......jag har lust att slå någon just nu, fattar inte hur en vuxen människa fortfarande ska bete sig som en skitunge. Gör mig arggggggggg och jag slåååååååår deeeeeeeeeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0