SommarREA

Hmm varför blir jag så stressad när jag ser reaskyltar överallt, kan bero på att mina favoritgrejer blir slutsålda. Nååja! Syrran är i London nu iaf, det första hon gjorde var att köpa modetidning. Bra gjort!!!!!!!! 
Ska försöka spela snäll nu så hon köper lite fina grejer till mig(A), skor, väskor och lite tröjor skulle sitta fint. Hon får ju ändå pengar av morsan, såååå ni kan inte säga nåt.


BALMAIN! Finns hur många kopior av dessa skor som helst.

Bööh, försökte tvinga mig sj att inte sova förut. Kmr anrs inte kunna sova senare ikväll, frågan e hur det blir imorgon...om jag verkligen ska hjälpa till Johnny med b-day sakerna. Men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0