Solat

Det var skitvarmt idag och såklart befinner jag mig ute o solar!

Imorgon är det dags för dansträning inför partille cup invigningen 2009, känns roligt men ändå lite kasst. Förra året svettades vi som grisar eftersom vi dansade inomhus(förstås) medan det var 27 grader ute, yay!
Som vanligt är det lite sjuka tider, men vi klarar oss nog. Kommer nog att känna igen de flesta där!

Träningstider:

Tors 25 Juni 12.00-19.00 Rep Danshuset
Fre 26 Juni 12.00-19.00 Rep Danshuset
Sön 28 Juni 12.00-19.00 Rep Danshuset
Mån 29 Juni 10.00-16.00 Rep Danshuset
Tis 30 Juni Heldag Genrep Scandinavium
Ons 1 Juli Heldag Genrep och Invigning Scandinavium


Hmm då måste jag vakna ganska tidigt imorgon+att jag måste packa egen "matsäck". Att glömma vattenflaskan under dessa träningar e nog det värsta som finns...några svimmade förra året pga vattenbrist. Där ser man..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0