Shopping



Köpte Nina Riccis parfym(som kallas för Apple King i Kina HAHA) i Paris, den luktar så gott! tänkte först köpa Marc Jacobs parfym men ack va dyr den va! Datorn har blivit helt paj, fattar inte hur ungar hanterar datorer.....de bara laddar ner massa skit som lagrar massa virus.

Just nu känner jag mig lite tom, har ej anmält mig till ngn danskurs på danshuset än. Funderar fortfarande på att börja på Pawels streetgrupp, meeeen jag ORKAR inte göra något just nu! Fortsätter självklart att dansa på blåstället, men det blir nog min sista termin där. Saknar ju självklart Diana, Marwah och AMELA!

ÅH gick in på Monki idag, var har alla shopaholics tagit vägen? Varför är det fortfarande såååå snygga kläder kvar i butikerna(exkl. Gina tricot), vill sååå gärna shoppa men risken är stor att morsan inte ger mig pengar i framtiden om jag fortsätter såhär. HAHA :)
Yeah här är det en väldigt stor skillnad jämfört med Kina...Sverige e liksom "välkommen till landet där alla har likadana kläder".  Många hade ganska snygga kläder på sig i gulinglandet, men det är jävligt svårt att hitta samma plagg kan jag allt säga.

Kommentarer
Postat av: Frances

Mm. Men det är många kläder som kommer ifrån Kina. Made in China. Som nästan allt i Hm är ifrån Kina.

2009-01-17 @ 02:21:04
Postat av: Frances

har du inte köpt tillräcklig i Kina :P

2009-01-17 @ 02:21:54
Postat av: Frances

har du inte köpt tillräcklig i Kina :P

2009-01-17 @ 02:23:24
Postat av: Frances

har du inte köpt tillräcklig i Kina :P

2009-01-17 @ 02:23:30
Postat av: Frances

Har du inte shoppat tillräcklig i Kina.

2009-01-17 @ 02:24:21
Postat av: Frances

datorn cpa sig så det var därför kom kommentarer 3ggr som är samma sak

2009-01-17 @ 19:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0