Magsjuk

Halloj allihopa!

Skolan borjar val visst idag? Jag akte till en storre stad for nagra dagar sen, tyvarr lagar min morbror aldrig mat hemma sa vi var tvungna att ata ute varje kvall. Sista dagen dar madde jag verkligen kasst, jag orkade verkligen inte resa mig upp. Blev bade spyfardig och lite vimsig. YEAAAH vad ska man gora, har inte atit nat pa hela dan...kanner mig inte hungrig heller.

Men anywaay. Vi har val la shoppat ganska mycket nu, jag kanner mig inte riktigt nojd med mina kop an hmmm......men aja jag maste vila och njuta av de sista dagarna har.

Hejsvejjjjjs

PST. foressten mrs smesem jag har kopt ett ansikte till dig ......haHAHAH jag skrattar varje gang jag ser den. Jag slar dig om du inte har med dig den varje DAG till skolan.

Kommentarer
Postat av: Kebabbzziiic 424

VADÅ FÖR ANSIKTE !?!?!??!

2009-01-09 @ 15:09:56
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0