Weirdo

Moshiiiimoshi!

Kunde faktiskt inte logga in på bloggen av någon konstig anledning, men whot det e ju inte mitt fel! Har även ringt Y typ 5555 gånger utan vidare resultat, kan ingen svara på hemtelefonen ens?
Idag har jag latat mig, sovit och som sagt bara ätit skräpmat. Det är ju så ma lever när man e ledig right? Men idag är det sista dagen jag stannar hemma o softar, imon är det dags att ge sig ut på staden och vandra lite.



Började kolla på the Rachel zoe project idag, värt å se den om man brinner.....äh brinner o brinner men ah tycker om FASHION helt enkelt.
Och nej jag har inte städat ett enda piss hemma, haha vet inte ens om jag orkar göra det......ska koda lite istället, som micke brukar säga ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0