Onsdag

Hallu!

Testade en apsnygg kavaj på ginatricot igår, men det sorgliga var att den var för STOR för mig. JA men åter till onsdagen, idag hade vi som vanligt tråk kemi med Jan-Erik och senare på eftermiddan hade vi gympa på alelyckan, woho squash var så jäkla tråkigt!
Men det blev lite roligare sen när vi 4 spelade tsm, för att Barack obama var rädd för bollarna. Yes bråkade med sketungen här hemma, skönt att få ut lite ilska på någon(6).


5preview säljer sina vackra t-shirts på weekday nu, måste skaffa en när jag har fått mina pengar. Jag kan säga att det är väldigt svårt att få tag i det märket, så passa på.

Janne mådde kanske inte så bra idag, när jag läste lite bloggar så RÅKADE jag vara inne på gaybloggen och då sa Janne(bakom mig):
- Dags att åka hem nu
Och jag bara mm, hade ingen aning om vad han babblade om. MEN han läste faktiskt rubriken på gaybloggen och sa något mer. Yeah Janne e lite speciell, han sa ganska mycket idag. Minns inte så mkt faktiskt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0