Neeej

Fan jag börjar bli riktigt sjuk, fast det e ju inte mitt fel. De flesta i familjen är sjuka och det börjar bli så fruktansvärt kallt ute, förstår inte varför det blir så. På metro stod det att våren e här om 32 dagar, ja vi hoppas väl det!


Kate Moss kollektion för topshop är ett skämt asså, hon har designat ca 30 plagg men endast 10 plagg e SNYGGA lr kanske inte ens så snygga.

Aja men fan jag har mkt att göra, en colaburk väntar på mig....Måtte skriva klart labbrapporten(kemi), börja med engelskan och svenskan så jag slipper stressa med de nästa vecka. Och fysiklabben, så att jag inte glömmer bort den.... ÖÖÖÖÖÖÖH det är bara att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0