Det du=D

Hallllö!

I söndags jobbade jag ju som vanligt, på kvällen därpå stack jag till johnnys födelsedagsfest och klockan var runt tio något...haha det var kul så fort jag kom såg man tommy helt däckad i soffan och ALLAN o resten av gänget betedde sig lite märkligt(läs:packade) och som vanligt måste vissa spela öveeer(E påstod att han hade druckit asmkt)...
Nä men allt spårade ur ganska snabbt och folk sprang hit o dit o torkade bort spyor o ja vet inte vaaaaaad..........

Jag lärde iaf känna några dansare, dom var jävligt schysta! Yinnie hade bakat 4 tårtor, haha ingen orkade skära upp så alla tog typ varsin gaffel o började käka:D

Igår(måndags) var jag på stan med Xiaoyun och handlade lite julklappar, hon hittade väl nästan allt hon ville ha förutom jag! Menmen på julafton har jag FF(föräldrarfritt) och det skall firas :D

Kommentarer
Postat av: Frances

Blir det inte lite försent för att handla julklappar?

Det är bara tre dagar kvar innan jul.



Ska du ai festen ?

2009-12-22 @ 14:51:30
URL: http://forensicfrances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0