Happy biiiirthday


Happy b(ög)day OBALAN(antingen hatar man lr så älskar man hans miner)! Vi sjöng ganska vackert för honom dessutom...ni vill nog inte höra det :D


Jag har fått vääldigt mkt saker gjort den här veckan, gaah! Bögarna gick nyss, och grattis på födelsedagen OBALAN! Han kom med en jättevacker tårta, och alla fick vääldigt stora bitar =D
Det blev pommes+kycklingvingar föressten, sen åt vi chips och massa shit. Bara ville ha yoghurt blandat med riset, jag hade hallonyoghurt men hon ville inte ha =D


Love!

Okej slut på den här dagen. Imorgon ska jag först till IKEA med familjen och köpa lite stuff. Senare drar jag till stan och möter Xiaoyun och Naomi...Anna kommer väl förmodligen också vara där. Senare kommer Donny också! Jepp, det blir nog trevligt imorgon. Om jag har tur hittar jag jackan imorgon *överlycklig*

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0