Påskgodis

Godkväll!

Vi åt på Max idag, har ätit där 2 ggr nu. Deras hamburgare e så goda, det bästa är att det ej finns saltgurkor i vissa hamburgare(tummen upp!). Anna behövde lite stuff till Grekland, fan va kul hon kmr ha det asså....*avundas*



Naomi fick 600 spänn från hennes farsa, *gå o köp påskgodis till dina syskon*. Yeah tänk er hur mkt godis man får för 600 spänn haha, men vi gick till 4gott o köpte godis för 200 riksdaler. Det räcker tro mig...
Kassörskan i ginatricot hade min eftertraktade jacka, aja den e slutsåld överallt. Det är nog dags för mig att inse sanningen, men jag har fortfarande ett hopp.......ALLUM!

Jag ska stanna hemma imorgon, för första gången på hela lovet. Skulle EGENTLIGEN åka till lagret med smilevskorna men det blev inget. Måste boka tid på optikern, behöver nya linser.

Godnatt och ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0