Mjauuuish

Godmorgon!

Jag ger mig iväg till stan o träffar tjejorna snart+Donny dååå. Model lab ringde mig imorse, har faktiskt ingen aning om vem det var som anmälde mig dit. Nej jag har ingen lust att bli fotograferad lr så, alla har ju varit där lixom....ok om det var något speciellt, men njae alla bilder ser likadana ut.


Kanske inte såhär bra då men...ni fattar.

Aja det blir nog lunch på paprika lr nåt(ni vet xiaoyun äter inte skräpmat). Jag är dödshungrig, har inte ätit nån frukost alls.

Men men men men ha en trevlig dag, solen skiner nu föressten! Ska kanske inviga jeansjackan idag, hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Sandra

hälsa xiao-yun! :D

2009-04-09 @ 12:35:52
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0