Höhö

Hejhej!



Fick mina nordea papper idag, usch va gammal man känner sig*not*. GAaah fysiklektionen var så jävla trökig, och så hade vi engelska och det var ju slappt! Idag var det rotfruktsfrestelse i bamba, gott va?

Måste säga att chauffören missade sista hållplatsen igår, och sa "nejnej det gör inget"....sedan körde han runt hela gårdsten till den hållplatsen igen, gissa om folk blev arga.
Vart ska jag förvara mina viktiga papper föressten, jag e inte bra på att komma ihåg vart jag har lagt mina saker nämligen...

Inlägget skulle vara publicerad för några timmar sen, men jag brukar  glömma publicera mina inlägg eftersom jag gör 100 saker samtidigt ^^

Kommentarer
Postat av: Frances

vad för nordea papper?



Du behöver betala faktura för ditt bankkort eller ?



Du bor just fortfarande hemma. eller

2009-04-21 @ 22:08:28
URL: http://forensicfrances.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi åt kalvfärsköttbullar, grillad potatis och örtsås vi ;)

2009-04-21 @ 22:51:22
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0