ÅH min jacka :'(

Hej på er!

Halva dan har passerat förbi, nu återstår den andra halvan...som sebbe säger. Men vi ska ut snart igen o bara luffa runt här i gårdsten som alltid. Sara köpte sin jeansjacka och jag ville ha min orkesterjacka som e slutsålt överallt.....fan.


Åååååh den e så fin.......i verkligheten asså!

Ipredlag funkar faktiskt på ett sätt, E's kompis fick böter för nån vecka sen.....5000 spänn! Det är inget o skratta åt asså, men piratebay kommer göra något åt det iaf, som alltid. :)
Andas dudes, lovet har inte börjat än......mjaau. 2 filmer jag måste se på bio är fast&furious och en shopaholics bekännelser!!!!


Ha en fin dag!

Köpte en jeansjacka istället, usch börjar känna ångesten nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0