Studio

Hejhej pa er!

Foressten jag har permanentat haret lockigt, fast det borjar forsvinna for jag forstor lockarna. Frisoren klippte mitt har oxo, det blev fult som faaaaaan. BOG.
Idag valde vi studiobilderna, jag fick valja 21 bilder och en 12 tums bild. Bilderna blev val la super men nagra bilder sog pga posen, yees fotografens fel. Haha ni anar inte hur manga killar dom presenterar for oss, 2 av 3 ar godkanda. Den sexiga skjutsade oss hit idag, han e BRAAA for han kan skjutsa oss overallt. Man kan komma in i barer o sadant haha han tog med sig sin lillebrur dit o han e bara 3 ar gammal....

Jag har inte shoppat so mkt, kvaliten e bajs har. MEEEEEN MEN jag ska kopa en ny mobil, haha folk kanner igen mig for att det ite e manga tjejer som vill ha stora mobiler. Den ska bli pimpad med diamanter hohoho.....naj men jag vet inte om jag ska kopa en vit eller rosa mobil SAAAAAAAG!

hajt jag gar nu

Kommentarer
Postat av: Iris

Jag vill också ta studiobilder.. !!! typ min största dröm, men aldrig gått i uppfyllelse.. :( xD

2009-01-04 @ 14:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0