Kina

Halloj bloggen

Jag kunde trots allt inte lamna bloggen, anyway jag ar i Kina nu! Det ar sa javligt dammigt, jag kan saga er att man ej kan se himlen har. Och nej jag har ej shoppat sarskilt mkt, morsan klagar pa kvaliten....men baaah skitsamma lixom.. Foressten god jul po er! det ar ju julafton idag trots allt, kineser firar tyvarr inte jul har men de har julgranar o sadant shit i affarerna haha

Men iaf fan det ar inte sa varmt har som ni tror, po morgonen e det askallt! Borjar bli sjuuuuukish, haha ni ska ba se hur det ser ut po marknaden folk saljer varsta grejerna HAHAh
Vet ni vad det star pa Nina riccis parfym, ni vet applet.....jo det star apple king. Idioter. Hoho men aja min rygg borjar ga sonder nu, hoppas ni forstor vad jag skriver. Tiden rinner, sitter po it cafe och hmmm bloggen e lite cp for jag tog bort den men aja det loser sig nar jag kmr hem till Sverige.

Hejsvejs po er leverpastej och god jul!

Kommentarer
Postat av: Kebabbzziiic 424

OMG JHAHHAHAA. Piratkopior (L)

Köp lite apple king & banana king till mig. Glöm inte abibas och "like" (nike) HAHAHA

2008-12-24 @ 20:36:34
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/
Postat av: Frances

haha . mm vädret där är inte lika varm. Det var runt 15grader i nytt år i hongkong.



Du får klä på dig mer.



take care



kram

2009-01-04 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0