Halloweeen!

Tjenix!

Imorse hade vi en oseriös franskalektion, vi åt bullar som Andrea&Sandy hade bakat...ja va ska man säga, jag och Obalan såg inte så friska ut om man säger så..
Det var jävligt kul att gå runt korridoren o se vad alla hade klätt ut sig till :) Jag håller på att öva på lite gamla högskoleprov och förbereda lite småkäk, anrs kmr jag typ dö av hunger innan lunchen.


MUHAHA det e jag på bilden asså ..Skrämde Jasmine&Johanna(båda skrek när de fick syn på mig)


(Nästan)hela familjen samlad


Vi hittade Pikachu också......PIKAAAAAAAAAA PIKAAAAAAA

Nä förfan nu måste jag sova, vill ju inte komma försent imorgon. Vet ni vad salen heter? jo Hammarsalen...eh



Kommentarer
Postat av: Frances

Oh shiet till och med jag känner inte igen dig. .



Fint klädd :D

2009-10-24 @ 20:02:47
URL: http://forensicfrances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0