Yoga

Moshimoshiiiiiiiii!

Hade på mig min skinnjacka idag, det kändes skönt att gå ut utan att behöva frysa. Ännu trevligare att se de flesta tjejer i precis som plagg som en haha.
Nä men vi hade iaf yoga med KENNY IDAG, han e så jävla vig att det inte e sant! Även om man är en dansare så betyder det inte att man e vig :)



Jag och bögarna var i stan ett bra tag, eftersom bög nr 1 skulle köpa en klänning och bög 2 skulle klippa sig på panache(mm glamouröst). FAAAAAAAN min kusin har blivit en partille-johnny, och hade hårband utanpå jeansen upp till knät nästan. Är fortfarande lite chockad.....

Andreé e så söt, han såg sushibuffébilden på min blogg och vill så gärna äta sushi på mr johansson :)


favorit i repris

Kommentarer
Postat av: Frances

Jaså, hur vig vad han då?

2009-03-20 @ 00:49:18
URL: http://forensicfrances.blogg.se/
Postat av: Frances

jag menar var

2009-03-20 @ 00:49:51
URL: http://forensicfrances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0