Godmorgon!

Trevligt med lite snö såhär dags! Jag köpte uggs i Kina faktiskt, hört att de är hälsofarliga men det är inte så att jag går runt med dom varje dag. Packade upp kläderna imorse, hmm nu inser jag att jag ändå har shoppat ganska mycket. Fast det känns ändååå inte riktigt som om jag har köpt något, förstår ni vad jag menar? :)


Modefloppigt värre...

Snart måste jag sätta igång med pluggandet(igen), sorgligt nog måste jag plugga 2 kap. i kemi också. Och jag ANTAR och VET att Janne inte har gått igenom något viktigt på lektionerna right? Föressten Bear vet att vi kallar honom för BEAR nu! WOHO!
Som sagt säg aldrig någons eh "smeknamn" högt när personen är i närheten, men aja han såg ändå rätt glad ut haha "GLAD" e han när han visar sina tänder OKI kom ihåg det :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha. bra gjort!

2009-01-19 @ 23:54:17
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Naomi

Huh, varför är de hälsofarliga? Ugsen, alltså? :O

2009-01-25 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0