Ångest



Idag spelade vi beachvolleyboll på nrj hallen som ligger i .....stället. Vi hade iaf kemiprov imorse, hälften av klassen var inte där haha men sen började ploppa in fler och fler på sv lektionen. Speciellt SIMON! största skolkisen någonsin asså... Janne var så otroligt stilig idag, eller så har jag missat rätt mkt? :)

Den här veckan har varit så sjukt crazy, snart är det kinesisk nyår också! WOHO då rullar pengarna in och det betyder...SHOPPING! Måste skriva lite här så ni vet hur jag har det just nu, vet ni vad...jag behöver en ny väska. Mina väskor har fastnat i Kina nånstans =/.

Torsdag(imorgon): läxförhör på Biologi, BÖRJAR MED MATTE D
Fredag: Fysikläxa, SV redovisning.
Måndag: Mikrobiologi debatt, eng quote

Kom även på att jag inte har skickat in min travelreport och reading log till Linda....*suck*

Kommentarer
Postat av: Frances

är det du på bilden. Aa dina ben då om det är du. Har du blivit så brunn?

2009-01-22 @ 02:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0