Zzzz

Tjenixen!

Usch va trött jag är, höll på att somna på bussen. Jag och Josse redovisade på engelskan idag, det gick väl la bra! Folket i klassen tyckte väl om bilderna antar jag, tror nog inte att ni vill se dom här på bloggen =)
Efter skolan stack jag och lulle o köpte oss godis på 4 gott!!!! Saker som jag har lärt mig från läger är att:

  • Ta med sig EXTRA EXTRA kläder och skor (speciellt när man paddlar), tro mig sist jag paddlade så välte hela kanoten tack vare min gruppledare som är väldigt...stor. Fick gå runt i plastpåsar instoppade i mina blöta skor, den känslan är inte direkt härlig.
  • Ta med kakor och sötsaker, asså man blir hungrig på kvällen. Man blir väl la inte mätt på korvar....

Kommer inte på så mkt, har hittils bara sovit,ätit och lagat mat ute i skogen. Men vi ska ju vara inomhus o laga mat, höhö hemmafruar...

Vad ska jag ha med mig för MAT?

Frukost: Mackor utan smör(orkar inte ta med mig smör), cola? nä skoja det blir nog juice eller TE!

Lunch: Snabbnudlar ( snabbt och enkelt)
Middag: Billys Pizza, yeah snabbt o enkelt det med......

Morsan tycker synd om mig som inte kan laga mat, men whot? ska jag koka ris där lr =) haha. Men det e inte säkert än, vi får se imorrn när vi ska dra o handla.


Kommentarer
Postat av: Sandra

bilderna var... speciella xD

2009-04-14 @ 17:57:30
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0