Vi ska hajka imorgon

Halluu!

Jag har inte käkat mat än fan, har inte ens börjat packa. Var tvungen att ge mig iväg till coop för att handla med föräldrarna, tillslut hamnade vi på nån blomsteraffär *suck*.
Köpte iaf nudlar, mackor och annat shit som måste få plats i väskan. Och självklart är ficklampa jävligt viktigt! Jag orkar inte gå runt med mobilen som vi har gjort alla gånger =)


Aneta och Bara vägrar sova i samma tält som Moi, och jag förstår varför ;) höhö men det hindrar väl la inte mig från att plåga er på natten. Aja kycklingssallad får det blir första dagen iaf, sen blir det nudlar och PIZZA!

Men usch nu måste jag packa, ska nog ha med mig min kudde. Sover faktiskt inte med gossedjur så...=)

Ni får ha det bra, kommer hem på lördag eftermiddag typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0