Läxor hit läxor dit

Hejsan hoppsan!

Här sitter jag och försöker göra "klart" sko-ån(analysera nyheter), well det går segt. Man måste analysera minst 5 nyheter o varje nyhet ska innehålla ca 500 ord. Fint!
Idag hade vi astrofysik, det var rätt intressant...men jag har ju som sagt aldrig varit särskilt intresserad av galaxer o sådant...Shit va' trött jag var idag, höll på att somna på lektionen.

Vi har faktiskt rätt så mycket saker att göra, trots att vi inte märker det...
  • Fredag: Engelska-grejen ska lämnas in max 230 ord
  • Skolfotografering på ons(vettefan vad jag ska ha på mig..)
  • Skicka in massa blanketter(Projektarbete)
  • Fördjupningsarbete på bioteknik
  • SKO-Å (4 nyheter kvar PUUH!)
Japp nu vet ni vad jag har att göra iaf! Ska glo på Little Britain USA som Obalan rekommenderar starkt, den e jävligt sjuk måste jag säga...men den sänds ju på svt så varför inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0