Vero moda



Ingen har väl missat att vero moda har öppnat i nordstan(bredvid äckliga rut.mfl). Köpte förövrigt en gosig pastellfärgad stickad tröja, tro mig jag behöver nog en hel del stickat i år. Jag har minst underhudsfett av alla, men jag proppar i mig massa pommes o skräpmat...inget händer.

Jobbar med religionsarbetet nu, bajsbajs på den. Kollar även på hollywoodfruar(tv3), ganska underhållande faktiskt haha men det e typ inget speciellt med dessa tre kvinnor.

NÅJA måste skriva klart skiten så jag kan vila och sova ut. MJAU på er.

Kommentarer
Postat av: Frances

du menar i så fall bredvid Cubus. För att affären heter Jack jones och Vero moda

2009-10-01 @ 21:17:50
URL: http://forensicfrances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0