ÅÅÅÅH gud

Pluggar astrofysik, vi har prov på måndag. Som ni förstår har jag inte tid att plugga imorgon! Det är faktiskt en ganska intressant kurs, jag har iaf lärt mig att söka efter karlavagnen+polarius(stjärnor) och det e faktiskt GRYMT! Man kan se det rätt så tydligt på natten :)


Lindex har grymt snygga accessoarer!

Jag är så shoppingsugen att det inte är sant, har ni sett h&m divided exclusive kollektionen? FYFANNNNNn va snygga grejer dom har fått in, speciellt skinnjackan(som Shamme har tänkt o köpa) fast den e tyvärr lite för dyr för o vara från h&m.

Jag behöver; skinnhandskar, mössa, stickade kläder, leggings, overknee stövlar och framför allt en ny jacka!



Kommentarer
Postat av: Bina

Nää Gay nu måste du take a chill pill. to Much stress not goog för the hälsan

2009-10-04 @ 13:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0