Måndag

Hejsansvejsan!

Skolan rullar på som vanligt, mr.Barasson kom tillbaka från tunisien idag:) Det var som sagt flashmob i lördags och jag pallade verkligen inte, tänk er hur det känns att vakna 6.30 (nästan) varje dag! I need some sleep.
Vi har religionsredovisning imorgon, flum är det som sagt eftersom vi inte har någon f*cking aning om hur vi ska redovisa. Ibland önskar man att lärarna var mer tydliga......

Syrran åker till London nästa vecka, ska be henne köpa lite saker till mig höhö. Det finns något som heter PRIMARK!!!!


WAAAAAANG! Det kallas för L o V e.

Nåja måste jobba lite med projektarbetet+religionsbajset.

Moshibajsi

Kommentarer
Postat av: Alexsandra Jannson

Hej quincystyle! Jag älskar din blogg, har följt den i ett år nu. Du är så trendig och jag älskar alla bilder som du lägger upp på bloggen. Ditt liv verkar så perfekt! Hur gör du? Dela gärna med av din hemlighet till att vara så framgångsrik. Läste att du var med i veckorevyn och på blogawards. Varför berättade du inte för oss att du var där? Om jag hade vetat så skulle jag kolla på blogawards när det gick på tv.



Ville även tacka dig för att du är så bäst, och skiljer dig från de andra bloggarna. Så väl modebloggare som andra vanliga (där vissa bara gör sig till på bloggen och är helt annorlunda IRL) En sista sak som jag undra är om du kan hjälpa mig att välja balklänning? Ska på balen för jag går i 9:an och jag skulle supergärna att du gav mig dina goda råd.



ÄLSKAR DIN BLOGG!

2009-11-23 @ 21:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0