Trötttrött

Hejhej!

Det gick ganska bra idag, imorse var det inte så mkt folk så vi kunde fortfarande gå runt o dela ut ballonger. Vår monter hette MILJÖ&RÖKNING, men tyvärr ville inga vuxna ha ballonger.. :)
Efter några timmar insåg folk att det var heliumballonger, gissa hur många som ville ha ballonger då! Massa sketungar kom hela tiden. Men böh det gick la bra idag, tur att jag slipper jobba imorgon...man blir verkligen trött!

Det var iaf väldigt trevligt folk som vi fick jobba med!


traskade runt i mina gladiatorsandaler som håller på att gå sönder!

Föressten, jag ska få en ny mobil! Farsan har lovat mig det :) Ni kan la själva gissa vilken färg det blir på mobilen haha...

Gonatt! Imorgon blir det ännu en fullspäckad dag full av aktiviteter! :)

kl 10.40 Träning på blåstället med de andra grupperna
Senare blir det uppvisning i liseberg och k.muséet, vi får dessutom lissebiljetter så vi kan åka valfria attraktioner! Men det blir kul imorgon iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0