Sliten&trött

Hallåj!

Har dansat i princip hela dan, på rasten hängde vi runt i angereds gymnasiet med bina&co. De visade runt lite, den enda personen jag såg var "råttan" haha.


nödsitutation

I väntan på kuratorn, förlåt men HAHAH bilden blev i nte alls så lyckad :D

Det var en ganska normal bambamat iaf! Jag kanske inte slutar på blåstället trots allt, känner mig hemma där.....lr aa jag får se helt enkelt.
Efter hela showen stack jag och E till hemspråk. Hoppas att ni verkligen förstår hur trött jag är, har sprungit hit o dit helaaaa dagen. USCH, skola imorgon iaf!

Kommentarer
Postat av: Sebila

Ah.... men gud vad BEAUTIFUL we are!!

2009-05-11 @ 22:55:45
URL: http://islifeeasysomeway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0