Grattis på 19 års dagen!

Hejhej!

Läste eng boken nyss, har inte så många sidor kvar PUH! Fortsätter att plugga biologi, det e för mkt att sammanfatta...tror att jag klarar mig genom att läsa allt några ggr.
Bigsyrran fyller 19 år idag, grattis! Hoppas att jag slipper dig snart också =D =D. ÅH hoppas jag får mina pengar snart, har ett stort behov av det just nu!


Ben&Jerrys e så sjukt överskattat, jag tycker att det e såååååå jävla ÄCKLIGT! Syrran köpte en med mango smak, fyfan jag ville spy.

D tvingar mig att gå på hans student, aja det ligger ändå i polhem...knappt 10 min från skolan. Pluggtajm nu!

Kommentarer
Postat av: Sandra

half baked! <3

2009-05-24 @ 15:43:36
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Anonym

88:an är godaste glassen som finns

2009-05-29 @ 22:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0