Studiobilder

Halloj!

Känns som det är dags att fixa bloggen igen, glömmer nästan hur man gör allt detta =). Men anyway, ni får väl la se några studiobilder här på bloggen+på bdb. Mår nästan dåligt av allttttt som har med skolan att göra just nu, har mkt o göraaaaaa...har ju missat 1 vecka såå jag får väl försöka hänga med helt enkelt.

  • Tis: Matteprov
  • Ons: Kemiprov...gött asså! jag vet inte ens vilket kapitel vi ska ha prov på.
  • Tors: Biologi redovisning(?)
  • Fre: Sv redovisning
Hmm...ska vara hos tandläkarn på måndag också, missar mattestugan :'(



Klicka så får ni se, har ett helt album här hemma med massa studiobilder som jag har valt. Skulle egentligen hem till Vicky idag men men jag känner mig inte riktigt "ledig" just nu, måste sätta igång med pluggandet innan det är försent....tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Iris

Jääättefina..!!

2009-01-16 @ 23:30:49
Postat av: Frances

fick du ha skor på dig?

2009-01-17 @ 02:09:53
Postat av: Frances

Hur lång tid tog det att ta kort ?

var det dyrt?

2009-01-17 @ 02:10:45
Postat av: Anonym

OMG! Shit, vad fina bilderna blev :O Jättefint, Mei :D

2009-01-25 @ 20:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0