PARTYyyyyyy

Bogarna skulle dra till eh nattklubben igar kvall, jag kunde knappt rora mig ba for jag ehrm glomde ta min medicin. Har aldrig proppat i mig sa manga tabletter pa en o samma gang fyyyyy blaaaaaaaa. 5 sma + 3 stora tabletter......gotttt luktar det oxo *not*. De har 2 dagarna har det varit party i det nya huset, haha jag har inte gjort nat...det dok bara opp nya slaktingar varje dag, sa man var tvungen o sitta dar o halsa po alla.

YEEEEEEES vi ska hamta studiobilderna imorgon, syrran o kusinen aker till den stora staden igen. Aldrig att jag ska dit igen, jag blir fan matforgiftad dar. Det finns foressten min alskade KFC daaaaar och pizzahut oooooochhh vero moda och ONLY.


Nu gar jag! Hajdoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0