Sportlov

Tjenixen!


sassybella.com

Slutprovet var jävligt lätt, synd att jag inte hade pluggat tillräckligt bara. Men nåja det går som det går helt enkelt, nu har vi ju sportlov! Föressten, jag tvingade Måns att skaffa en blogg...men han vägrade(som alltid). Men JAG HAR HANS MSN, det e ju bara speciella människor som får så bra kontakt med honom ;) speciellt Artar som tar all uppmärksamhet.

Annars hände inget särskilt idag, ha det bra!

Har anmält mig till högskoleprovet som äger rum i mars, och nu kommer jag att börja läsa MOON!

Kommentarer
Postat av: Frances

gör man inte högskoleprovet innan du går i gymnasiet eller när du går i trean. ?

2009-02-06 @ 20:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0