Friday

Hello!

Idag hade vi en vanlig skoldag, det var inte jobbigt alls. Senare stack jag med Aneta till Whyred&Acne utförsäljning, och hon hittade en jättefin svart klänning av Whyred. Tyvärr ville jag inte ha något därifrån eftersom det inte direkt var min stil, ja ni förstår...

Senare mötte jag Bina&co, vi gick runt i stan o letade efter present(er). Det var värsta fjortisdagen idag, asså jag menar det verkligen. Det var jävligt många fjortisgäng ute på stan, och då menar jag unga människor med 5 ton smink+foundation på läpparna(lite är ok men inte för mkt)!!!


Ögonkräm från Åhlens för dom som använder ögonmejk.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

va mys! hm, nja ja vene riktigt. kanske.. har du bott i gårdsten? eller är jag bara ute och cyklar långt bort nu haha :D

2009-02-27 @ 20:53:50
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är ögonmejk?

2009-03-01 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0