Disco dancer



Hello!

Det var en riktig hård kväll igår, vi var som sagt hos den största bögen igår. Yeah som vanligt var vi tvungna o se på massa konstiga saker+att vi glodde på den kända bollywoodfilmen DISCO DANCER! Den e typ 2 h något, rätt kort film för o va indisk film right?



Mat blev det också för våran del, det var ju nästan bara jag som ville ha pommes...så jag blev typ dödshotad o käka allt annars skulle arabmamman döda mig lr nåt...vem vet vad dom gömmer bakom hyllorna HAHA :)
Annars var det rätt så kul o hälsa på Gottfrid, som jag inte har sett på aslänge! Det var jag som skapade honom föressten, måste lägga upp nåra bilder på honom/den.

Ska äta smörgåstårta nu, hejsvejs leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0