Stress

Hey!

Imorgon är det julafton och jag har faktiskt aning om vad jag ska göra(mina föräldrar åkte iväg imorse) höhö. Nä men idag stack jag till stan med naomi och xiaoyun för att de skulle handla några julklappar till sina päron, därefter stack jag o handlade lite käk för att bina o dom skulle komma hem till mig o käka lite...

Jadu va hände sen när Anisha stack hem, jo haha vi tänkte mula henne men..som sagt när man tar skogsvägen så är det inte lätt att ta sig upp. Sara stod på alla fyra som ett djur o försökte klättra upp, tillslut kastade dom massa snöbollar på deras hus...utan att skämmas. Nä men fan jag e ensam hemma just nu, det är hur tråkigt som helst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sebila

Haha gud det där måste man bara se!!

Synd att man ite kan vara med :(

2009-12-24 @ 17:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0