Fan också!

Nåja, jag kommer aldrig kunna köpa mina efterlängtade skinnstövlar. Men whatever, måste handla en hel del julklappar och spara pengar till resor! Jag och Aneta åker ner till Makedonien på sportlovet för er som inte vet det, varför? Jo det får ni reda på så småningom.

Jag har förövrigt blivit lite smått förälskad i nougatglassen som jag smakade på idag, mjamiiiiiii! Just nu pluggar jag matte, om jag e uppe för länge kommer jag att somna på astrofysiken imorgon.....buh.
Mjau, jag har inte shoppat så mkt på sistone, garderoben börjar känna sig lite naken *not*. Måste bara påpeka att B's morsa gör de bästa falafel någonsin(jag brukar inte vara särskilt förtjust i det anrs).



Det blir en hel del plugg nu innan jullovet, sen ska jag bara softa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0