Balenciaga 09


Prickiga strumpbyxor nästa!

Eftersom jag älskar att gå runt i klänning/kjol, så måste jag inskaffa massa strumpisar! Man blir SÅ mkt rörligare i strumpbyxor än i tajta jeans, ok?



Det var RIKTIGT svettigt o kul på laserdome(vi körde 3 omgångar), haha jag råkade springa in i de stora killarna hela tiden-.-. Och så var det massa SMÅ ungar som gömde sig bakom skärmarna, gissa om dom blev arga när jag sköt på dom hela tiden=)

Vi stack iaf hem till Naz sen och jag måste påpeka att 99% av tjejerna var dansare. Grymt var det iaf, vi fick se FENJ uppträda LIVE. Nåja, jag hann äta middag med J&co också senare som tur(dom väntade på mig i några timmar(A)).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0