Shopaholic



Haha måste säga att Isla(mrs bloomwood) hade sjukt fula kläder på sig, men den lila klänningen var skitsnygg! Asså jag är bara ärlig kolla på de här bilderna från filmen...men filmen var bra(tyckte jag iaf) :)


Nej,nej,nejnejnejnejnejnej

Okej men jag har iaf varit duktig och skickat iväg feriejobblapparna, imon är det sista anmälningsdagen. Skickar man brevet imorgon är det ju redan försent, dom får ju inte brevet förrän dagen efter. Förlåt att jag e lite efter men jag visste inte att frimärken har blivit klistermärken hahah, ja där ser ni hur längesen man öh skickade post till någon....heja internet!

Mjau, jag orkar inte städa. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0