Planer



Imorgon ska jag försöka hitta min fina orkesterjacka, sen blir det nog bio(en shopaholics bekännelser). Mina syskon kommer också gå på bio, fintfint. Medan jag sitter o glor på en shopaholics, så kommer dom att se fast&furious. Idioterna har disco här nu, verkar inte som om grannarna bryr sig....för att dom brukar sjunga karaoke på somaliska däruppe :) Skojar inte =)



Föressten, visst är jättemånga skitskraja för ipredlagen. Lugna er, fortsätt tanka bara(enligt micke). Aja men jag orkar inte bry mig, tankar ändå inte ner så mkt skit mer.

Aja, på ONSDAG fyller Obalan år, grattis du ska bli äggad. Nej men vi ska va hos mig iaf, ni får gärna lukta på dom vackra blommorna i trädgården om ni vill. Vet ni inte hur ni ska komma? Snacka med frog så löser det sig ;)

Herrå, project runway börjar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0