Hemskt

Heeeeeello!

Hmm vad gjorde vi i skolan idag föressten, jo vi hade fysik & sv. Det hände inget särskilt faktiskt, men efter skolan stack jag till stan med Bara&Aneta o beundrade fåglarna lite här o där.



Runt 4 tiden väntade jag på x.yun utanför den stora h&m, ja då satt jag och väntade och väntade......juste ja jag invigde min stora ring idag, den e FET!
Men det var iaf en kvinna med rött läppstift+solglasögon(hon såg inte klok ut) som satte sig bredvid mig, jadå ville hon låna min mobil för att hon ville gratta sin kompis. OCH NEJ hon fick inte.
Sen börjar hon snacka med mig......

Kvinnan:
- Trivs du i Sverige?
Jag:
- Eh ja, jag är född här.
Kvinnan:
-  Jaha då äger ni väl en restaurang här?
Neeej sa jag.....
Sedan sneglar hon på min megastora ring och klocka och säger:
-
Fin ring du har, och hur mycket kostar klockan? Du e väl rik.
Jag:
- Nej då det e billiga saker

Tur att X.Yun kom sen, huuh hon var inte klok. Men haha det var väldigt vackra människor på stan idag, aja men det var ju iaf varmt idag. Och ett + är att SEBILA FYLLER ÅR IDAG, grattisgrattis!


Kommentarer
Postat av: Sebila

haha, vad jag tycker synd om dig!

2009-04-25 @ 18:24:40
URL: http://islifeeasysomeway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0