Hemma

Hejhej!

Vi åkte hem imorse, inte visste jag att vi var färdiga så fort. Men men jag har iaf haft det kul trots att det var svinkallt första natten när vi tältade för första gången i år!




Jag är svintrööötttt, kommer att blogga lite mer senare...då kan jag berätta om allt roligt som har hänt då. Föressten några bögar åt upp Obalans choklad och drack upp lulles cola, snällt va?:O

Upptäckte även att min ena lins inte fanns i paketet, första dagen var jag tvungen att springa runt halvblind. Det kändes inte alls bra, det var som att gå runt med massa skit i ögonen, haha därför var jag tvungen att ha på mig glasögon :/

Nu har jag hunnit springa till optikern, köpt lite käk och ööh städat lite. Måste packa upp sakerna och börja plugga matte, vi har prov på tisdag.


Kommentarer
Postat av: peder

asså HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!

förlåt bög, men fick bara världens roligaste bild av dig som springer in i massa träd i skogen XD

2009-04-18 @ 18:53:14
URL: http://smultronanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0