Chanel



Yeah jag köpte som sagt de chanelinspirerande strumpbyxorna från Lindex, och självklart kör jag med svart fram! Jag, Aneta och Lulle sprang runt i stan en liten stund, härligt att se lulle köpa en morgonrock...."porr-regissör". Bääh mr.D skulle köpa en present till sin kompis, men jag orkade inte stanna kvar i stan för länge.

Okej nu har vi iaf PÅSKLOV! Det är då man måste passa på att vara med alla man inte hunnit träffa, fan måste städa ocksåååååå...usch! Sova,städa, äta, shoppa och göra lite annat skoj = lov.
Det sämsta med lov är att man måste plugga inför massa bajsprov...har ju eng redovisning om PNG precis efter lovet, det känns inte alls bra.


Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0